රක්ෂණ සමාගම් වන්දි නොදෙන හේතු

Nipuna Marasinghe
time
මිනිත්තු 2 කියවීම
feature image

අද ලෝකයේ දියුණුවත් එක්ක වාහනය භාවිතය වැඩි වෙලා තියෙනවා. සමහර අවස්ථා වලදී අපි මොන තරම් පරිස්සමින් වාහන drive කළත් අනතුරු සිදු වෙන්න තියෙන අවධානම වැඩියි. මේ හේතූන් නිසා වාහනයක් මහා මාර්ගයේ ධාවනය කරන්න නම් අනිවාර්යයෙන්ම, වාහනය රක්ෂණය කරලා තියෙන්නම ඕනේ. ඒක මාර්ගයේ ගමන් කරන මඟීන්ට මෙන්ම වාහනයේ අයිතිකරුටත් ලොකු පහසුවක්. නමුත් සමහර අවස්ථා වලදී රක්ෂණ සමාගම් විසින් වාහනයක් අනතුරට ලක් වුණාම වන්දි ලබා දීම මඟ හරිනවා. ඉතින් ඒ නිසා MotorGuide අපි අද හිතුවා රක්ෂණ සමාගම් වන්දි නොදෙන හේතු පිළිබඳව ඔබව දැනුවත් කරන්න.

රක්ෂණයක නීතිමය පැතිකඩ

යම් රක්ෂණ ආවරණයක් රක්ෂණය වන පුද්ගලයා සහ රක්ෂණය වන ප්‍රමාණය අනුව තමයි එහි ප්‍රතිලාභ තීරණය වෙන්නේ. වාහනයක් සම්පූර්ණයෙන්ම රක්ෂණය කළ පසු එයින් ලැබෙන වන්දිය සහ එහි වගකීම පැවරෙන්නේ පූර්ණ රක්ෂණය කළ පුද්ගලයාට සහ රක්ෂණය ආයතනයටයි. හැබැයි තුන්වෙනි පාර්ශ්වයකට කුමක් හෝ සිදු වුණොත් වැදගත් වෙන්නේ රක්ෂණය ලබන්න සුදුසු ආකාරයෙන්ද අනතුර සිදු වෙලා තියෙන්නේ කියන එක.

රක්ෂණය අහිමි වෙන අවස්ථා

  • බාල වයස්කාර පුද්ගලයෙක් වාහනය පැදවීම
  • රියදුරු බලපත්‍රයක් නොමැතිව වාහනය පැදවීම
  • රක්ෂණය කල් පැන තිබීම
  • බීමත්ව රිය පැදවීම
  • ආදායම් බලපත්‍රය නොමැති වීම

අනතුර සිදු වුණේ තුන්වෙනි පාර්ශවයට නම්

තුන්වෙනි පාර්ශවයට රක්ෂණාවරණයක් තිබුණේ නැහැ කියලා වන්දි ලබා ගැනීමට කිසිම අවස්ථාවක පසුබට වෙන්න හොඳ නැහැ. තමන්ගේ කාලය සහ මුදල් වැය වෙනවා කියා තමන්ට පාරේදී යම් පුද්ගලයෙක් නිසා අනතුරක් සිදු වුවහොත් වන්දි ලබා ගැනීම අතපසු කිරීම අනුවණ ක්‍රියාවක්. ඒ නිසා ඔබට අනතුර සිදු කළ පුද්ගලයාට රක්ෂණාවරණයක් තිබුණේ නැති වුණත්, ඔබට පුලුවන් පුද්ගලිකව වන්දි ලබා ගන්න.

වන්දි ඉල්ලීමක් සිදු කළ හැකි කාල සීමාව

රථ වාහන අනතුරකදී මූලිකවම නඩුව පැවරෙන්නේ මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණයට. සිදු වූ අනතුරට අදාළව රියදුරාට දඩුවම් නියම කිරීම, දඩයක් නියම කිරීම හෝ සිරගත කිරීම සිදු වන්නේ මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණය හරහායි. නමුත් අනතුර නිසා අගතියට පත්වුණු පුද්ගලයා වන්දි ලබා ගැනීම සඳහා නඩු පැවරිය යුත්තේ සිවිල් අධිකරණයකයි.

එවැනි අවස්ථාවක රථ වාහන අනතුර සඳහා මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණයේ තියෙන නඩුකරය විභාග වෙන විට රක්ෂණ වන්දි ලබා ගැනීම සම්බන්ධයෙන් නඩුව සිවිල් අධිකරණයක පවරන්න ඔබට පුලුවන් අනතුර සිදු වූ දවසේ සිට වසර දෙකක කාල සීමාව ඇතුළත පමණයි.

අනතුරට ලක් වූ තුන්වන පාර්ශවයට වන්දි ලබා ගැනීමේදී අවශ්‍ය ලිපි ලේඛණ

  • අදාළ වරදේ අයිතිකරුගේ ලිපිනයන්
  • වාහනයේ අයිතිකරුගේ ලිපිනයන්
  • අයිතිකරුවන් පිළිබඳව මෝටර් රථ ලියාපදිංචි දෙපාර්තමේන්තුවේ සහතිකය
  • අනතුර හේතුවෙන් ඔබට ගෙවීමට සිදු වන වියදම් ලැයිස්තුවක්

ඉතින් මේ හේතු නිසා තමයි රක්ෂණ සමාගම් වන්දි නොදෙන්නේ. MotorGuide අපි හිතනවා ඔබ අද රක්ෂණ වන්දි පිළිබඳව බොහෝ දේවල් දැනගන්න ඇති කියලා.

සමාන පුවත්

  • වාහන රක්ෂණ සහ ලිපි

    රියදුරු බලපත්‍ර සේවාවන් අද සිට යළි යථා තත්ත්වයට

    time
    මිනිත්තු 1 කියවීම
  • වාහන රක්ෂණ සහ ලිපි

    අයහපත් කාලගුණයෙන් මෝටර් රථ ප්‍රවාහන දෙපාර්තමේන්තුවේ පරිගණක පද්ධතිය බිඳ වැටේ - මගහැරුණු විභාග සඳහා නව දින සහ විශේෂ සහන රැසක් ප්‍රකාශයට පත් කරයි

    time
    මිනිත්තු 2 කියවීම
  • වාහන රක්ෂණ සහ ලිපි

    අයහපත් කාලගුණය හේතුවෙන් කල් ඉකුත් වන රියදුරු බලපත්‍ර අලුත් කර ගැනීමට විශේෂ සහන කාලයක්

    time
    මිනිත්තු 1 කියවීම
  • වාහන රක්ෂණ සහ ලිපි

    ලිසීං දාන්න ඉන්න අයට මේ වසරේ අලුත් වු නීතිය මෙන්න

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • වාහන රක්ෂණ සහ ලිපි

    මුද්‍රණය කරන කාඩ් නොමැති වීමෙන් නවතා තිබූ රියැදුරු බලපත්‍ර මුද්‍රණය යළි ආරම්භ කෙරේ

    time
    මිනිත්තු 1 කියවීම
  • වාහන රක්ෂණ සහ ලිපි

    වාහන රක්ෂණ වල මොකද්ද මේ No Claim Bonus?

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • වාහන රක්ෂණ සහ ලිපි

    වාහනයක VIC ස්ටිකරය යනු කුමක්ද?

    time
    මිනිත්තු 5 කියවීම
  • වාහන රක්ෂණ සහ ලිපි

    වර්තමානයේ වාහනයක Number Plate එකක් ලබා ගන්නේ කොහොමද?

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • වාහන රක්ෂණ සහ ලිපි

    වාහනයක deletion letter එක ගැන කතා කරමු

    time
    මිනිත්තු 2 කියවීම
  • වාහන රක්ෂණ සහ ලිපි

    මෝටර් රථ රක්ෂණය පිටුපස ඇති නීති පද්ධතිය

    time
    මිනිත්තු 2 කියවීම
  • Suzuki Alto K10 2015 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 4.6M - 5.3M

  • Toyota Aqua 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 7.5M - 8.5M

  • Suzuki Swift 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 8.3M - 9.5M

  • Suzuki Wagon R 2018 සමාලෝචනය

    රු 7.8M - 8.8M

  • Land Rover Defender 2020 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4

    රු 5M - 7.5M

  • Toyota Vitz 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 25M - 40M

  • Nissan Leaf 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback
  • Mitsubishi Montero 2015 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4
  • Honda Civic 2019 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 12M - 13.5M

  • Mitsubishi Lancer 2017 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 15M - 18M

  • Toyota Axio 2016 සමාලෝචනය

    රු 740K - 1.1M

  • Toyota Premio G Superior 2018 සමාලෝචනය

    රු 17.5M - 19.8M

  • Honda CD 125 Review

    රු 120K - 730K

  • Yamaha MT-15 Review

    රු 950K - 1.2M

  • Bajaj CT 100 Review

    රු 180K - 640K

  • Yamaha Saluto 125 Review

    රු 250K - 430K

  • Bajaj Platina 100 Review

    රු 200K - 600K

  • TVS Wego 110 Review

    රු 320K - 550K

  • Yamaha R15 Review

    රු 1.2M - 1.4M

  • Bajaj Pulsar 150 Review

    රු 200K - 700K

  • Yamaha Ray ZR 110 Review

    රු 480K - 600K

  • Suzuki Gixxer 150 Review

    රු 450K - 650K

  • Bajaj Pulsar NS 160 Review

    රු 580K - 950K

  • Demak DTM 150 Review

    රු 220K - 360K

hero

ඔබේ මෝටර් රථ හෝ යතුරුපැදි දැන්වීම ikman හි මිනිත්තු 2 කින් පළ කරන්න!