European flying car තාක්ෂණය චීනයට විකුණයි

Nipuna Marasinghe
time
මිනිත්තු 2 කියවීම
feature image

පියාඹන කාර් කියන්නේ ඉස්සර තිබ්බ fantasy එකක්. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් විද්‍යා ප්‍රබන්ධ වලට නැතුවම බැරි දෙයක් තමයි පියාඹන කාර් කියන්නේ. හැබැයි මේ වෙනකොට fantasy එකක් වුණු පියාඹන කාර් යථාර්තයක් බවට පත් වෙලා ඉවරයි.

පියාඹන මෝටර් රථයක් පිටුපස ඇති තාක්‍ෂණය, මුලින් සංවර්ධනය කරලා සාර්ථකව අත්හදා බැලුවේ යුරෝපයේ. හැබැයි මේ වන විට එය චීන සමාගමක් විසින් මිලදී ගෙන තිබෙනවා. අද MotorGuide Weekly News තුළින් අපි ඔබට කියන්නේ ඒ ගැන.

BMW engine එකකින් සහ සාමාන්‍ය ඉන්ධන වලින් බල ගැන්වෙන මෙම AirCar යානය ගුවන්ගත වීම සහ ගොඩබෑම සඳහා ධාවන පථ භාවිතා කරමින් 2021 දී ස්ලෝවැකියානු ගුවන් තොටුපළ දෙකක් අතර මිනිත්තු 35ක් පියාසර කර තිබෙනවා. මෙයට මෝටර් රථයක සිට ගුවන් යානයක් බවට පරිවර්තනය වීමට ගත වූයේ මිනිත්තු දෙකකට වඩා අඩු කාලයක් පමණයි. දැන් එහි සැලසුම මත පදනම්ව සාදන ලද වාහන චීනයේ "specific geographical region" එකක් තුළ භාවිතා කරනවා.

"Hebei Jianxin Flying Car Technology Company" එකේ Cangzhou හි තිබෙන headquartered එක, අනාවරණය නොකළ ප්‍රදේශයක් තුළ AirCar ගුවන් යානා නිෂ්පාදනය කිරීම සහ භාවිතා කිරීම සඳහා තනි අයිතිය මිලදී ගෙන තිබෙනවා. ඉතින් මේ වෙනකොට EV revolution එක වර්ධනයට නායකත්වය දුන් චීනය දැන් flying transport solutions ක්‍රියාකාරීව සංවර්ධනය කරමින් ඉන්නවා.

පසුගිය මාසයේදී Autoflight නම් සමාගමක් Shenzhen සහ Zhuhai නගර අතර මගීන් රැගෙන යන ඩ්‍රෝන යානයක පරීක්ෂණ ගුවන් ගමනක් සිදු කළා. මෝටර් රථයෙන් පැය තුනක් ගතවන ගමන, විනාඩි 20 කින් අවසන් කළ බව එහි සඳහන් වෙනවා. නමුත් මේ යානයේ මගීන් නම් ඉඳලා නැහැ.

2023 දී චීන සමාගමක් වන eHang හට එහි electric flying taxi සඳහා චීන නිලධාරීන් විසින් ආරක්ෂිත සහතිකයක් පිරිනමා තිබෙනවා. මෙහිදී, එක්සත් රාජධානියේ රජය පවසා ඇත්තේ 2028 වන විට electric flying taxi අහසේ නිත්‍ය අංගයක් බවට පත්විය හැකි බවයි. ඉතින් රජයට අවශ්‍යව ඇත්තේ වසර 2කින් electric flying taxi ගුවන් ගත කිරීමටයි. නමුත් මෙම ඩ්‍රෝන් වැනි මගී ගුවන් යානා මෙන් නොව AirCar ගුවන්ගත නොවී සිරස් අතට ගොඩබසින අතර ධාවන පථයක් අවශ්‍ය වෙනවා.

ඉතින් මේ තමයි යුරෝපය විසින්, චීනයට විකිණූ European flying car තාක්ෂණයේ කතාව. එහෙනම් තව අවුරුදු කිහිපයක් යනකොට අපිටත් අහසේ පියාඹන කාර් බලා ගන්න පුළුවන් වෙයි.

සමාන පුවත්

  • Suzuki Alto K10 2015 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 4.6M - 5.3M

  • Toyota Aqua 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 7.5M - 8.5M

  • Suzuki Swift 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 8.3M - 9.5M

  • Suzuki Wagon R 2018 සමාලෝචනය

    රු 7.8M - 8.8M

  • Land Rover Defender 2020 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4

    රු 5M - 7.5M

  • Toyota Vitz 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 25M - 40M

  • Nissan Leaf 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback
  • Mitsubishi Montero 2015 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4
  • Honda Civic 2019 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 12M - 13.5M

  • Mitsubishi Lancer 2017 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 15M - 18M

  • Toyota Axio 2016 සමාලෝචනය

    රු 740K - 1.1M

  • Toyota Premio G Superior 2018 සමාලෝචනය

    රු 17.5M - 19.8M

  • Honda CD 125 Review

    රු 120K - 730K

  • Yamaha MT-15 Review

    රු 950K - 1.2M

  • Bajaj CT 100 Review

    රු 180K - 640K

  • Yamaha Saluto 125 Review

    රු 250K - 430K

  • Bajaj Platina 100 Review

    රු 200K - 600K

  • TVS Wego 110 Review

    රු 320K - 550K

  • Yamaha R15 Review

    රු 1.2M - 1.4M

  • Bajaj Pulsar 150 Review

    රු 200K - 700K

  • Yamaha Ray ZR 110 Review

    රු 480K - 600K

  • Suzuki Gixxer 150 Review

    රු 450K - 650K

  • Bajaj Pulsar NS 160 Review

    රු 580K - 950K

  • Demak DTM 150 Review

    රු 220K - 360K

hero

ඔබේ මෝටර් රථ හෝ යතුරුපැදි දැන්වීම ikman හි මිනිත්තු 2 කින් පළ කරන්න!