Polestar මඟින් ස්වීඩනයේ සහ කැලිෆෝනියාවේ grid charging දියත් කරයි

Nipuna Marasinghe
time
මිනිත්තු 3 කියවීම
feature image

ඔබ දන්නවද, Polestar ගැන? Polestar කියන්නේ, Polestar කරලියට එන්නේ 1995 volvo racing division එකක් හැටියට. ඒත් දැන් Volvo වලින් detach වෙලා polstar stand alone Ev manufacturing පටන් අරන් තියෙනවා. අලුත්ම කතාව තමයි, Polestar මඟින් ස්වීඩනයේ සහ කැලිෆෝනියාවේ grid charging දියත් කරන එක. ඉතින් මේ Polestar මඟින් සිදු කරන grid charging දියත් කිරීම ගැන හැම විස්තරයක්ම MotorGuide Weekly News තුළින් අපි අද ඔබට කියනවා.

Polestar තමන්ගේ නවතම electric SUV එක භාවිතා කරමින් ස්වීඩන් නුවර Gothenburg හි V2G project එකක් සඳහා energy suppliers ලා සහ අනිත් අය සමඟ එකතු වෙලා තියෙනවා.

එය කැලිෆෝනියාවේ V2G systems develop කිරීම investigate කිරීමට කැලිෆෝනියා බලශක්ති කොමිසම සහ හවුල්කරුවන් සමඟත් කටයුතු කරනවා. මේ V2G systems රඳා පවතින්නේ, bi-directional charging මත. ඉන් අදහස් කරන්නේ, electric cars වල local grid එකෙන් energy එක ලබා ගැනීම වගේම එය ආපසු ලබා දිය හැකි බවයි.

එය ප්‍රමාණවත් තරම් large scale එකකින් ක්‍රියාත්මක කළා නම්, දහස් ගණනක EVs හි ගොඩක් විශාල energy storage capacity එක peak periods වලදී store කිරීමෙන් පසුව, grid එක හරහා energy balance කිරීමේ ප්‍රධාන කාර්යක් ඉටු කරනවා.

Solar systems ඇති EV owners ලාට network operator ගෙන් එය මිලදී නොගෙන peak generation periods වලදී car battery එකේ solar energy එක store කිරීමෙන් running cost එක අඩු කර ගන්නත් පුළුවන්.

Bi-directional charging මඟින් ඔබේ car battery එකේ store කර ඇති energy එක සවස් කාලයේදී නිවසේ උපකරණ ක්‍රියාත්මක කරන්නත් ඉඩ ලබා දෙනවා. එමෙන්ම මෙය V2H ලෙස හැඳින්වෙනවා.

Polestar, off-peak periods වලදී grid එකේ charge කරන්න පුළුවන් වෙනවා. Tariffs ඉහළ වන විට, peak periods වලදී ඒ energy එක නිවසේදී භාවිතා කරන්න පුළුවන්.

Polestar එක smart charger හරහා grid එක සම්බන්ධ කරන්න virtual power-plant (VPP) එකක් develop කරනවා. මෙහිදී සම්බන්ධිත සියලුම මෝටර් රථ වල collective capacity එක කොච්චරද කියලා VPP ට දැක ගන්න පුළුවන්. ඒ වගේම demand එක සහ battery optimization එක base කරගෙන charge කිරීම සහ discharge කිරීම ආරම්භ කරනවා.

අවසානයේ අයිතිකරුවන් විසින් battery එකේ charging තත්වය control කරන අතර, ඔවුන්ගේ මෝටර් රථ export කරන energy එක සඳහා tariff එකක් ගෙවනවා. ඒ විදිහටම දැනටමත්, export tariffs හරහා ඔබට ඔවුන්ගේ solar system වලින් මුදල් උපයන්න පුළුවන්.

මේ වනතෙක් bi-directional charge කරන්න පුළුවන් වුණේ, Chademo charging system භාවිතා කරන මෝටර් රථ වල විතරයි. ඒ අනුව 2021 වර්ෂයේ සිට Western Power Distribution එක විසින් වසරක් පුරා පවත්වාගෙන ගිය UK හි Electric Nation Vehicle to Grid කියන trial එකට, 30kW/h ක battery සහිත Nissan හිමිකරුවන් සම්බන්ධ කරගෙන තියෙනවා.

V2G, CCS charging system එක සඳහා original standard එකට ඇතුළත් කරලා තිබුණේ නැහැ. එය ප්‍රායෝගිකව සියලුම EVs දැන් භාවිතා කරනවා. මේක නිවැරදි කිරීම සඳහා ISO 15118 ප්‍රමිතියක් develop වෙමින් පවතින අතර, 2025 දී ඒ සඳහා සම්පූර්ණයෙන්ම අත්සන් කිරීමට බලාපොරොත්තු වෙන බව වාර්තා වෙනවා.

මේ තමයි, Polestar මඟින් ස්වීඩනයේ සහ කැලිෆෝනියාවේ grid charging දියත් කරනවා කියපු කතාවේ ඇත්තම විස්තරය. මේ වගේ ලෝකෙම තියෙන වාහන ගැන ඔබ නොදන්න අලුත් කතා ගොඩක් තියෙනවා. ඉතින් ඒ හැම දෙයක් ගැනම අකුරක් නෑර දැන ගන්න දිගටම MotorGuide සමඟ එකතු වෙලා ඉන්න.

සමාන පුවත්

  • Suzuki Alto K10 2015 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 4.6M - 5.3M

  • Toyota Aqua 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 7.5M - 8.5M

  • Suzuki Swift 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 8.3M - 9.5M

  • Suzuki Wagon R 2018 සමාලෝචනය

    රු 7.8M - 8.8M

  • Land Rover Defender 2020 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4

    රු 5M - 7.5M

  • Toyota Vitz 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 25M - 40M

  • Nissan Leaf 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback
  • Mitsubishi Montero 2015 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4
  • Honda Civic 2019 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 12M - 13.5M

  • Mitsubishi Lancer 2017 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 15M - 18M

  • Toyota Axio 2016 සමාලෝචනය

    රු 740K - 1.1M

  • Toyota Premio G Superior 2018 සමාලෝචනය

    රු 17.5M - 19.8M

  • Honda CD 125 Review

    රු 120K - 730K

  • Yamaha MT-15 Review

    රු 950K - 1.2M

  • Bajaj CT 100 Review

    රු 180K - 640K

  • Yamaha Saluto 125 Review

    රු 250K - 430K

  • Bajaj Platina 100 Review

    රු 200K - 600K

  • TVS Wego 110 Review

    රු 320K - 550K

  • Yamaha R15 Review

    රු 1.2M - 1.4M

  • Bajaj Pulsar 150 Review

    රු 200K - 700K

  • Yamaha Ray ZR 110 Review

    රු 480K - 600K

  • Suzuki Gixxer 150 Review

    රු 450K - 650K

  • Bajaj Pulsar NS 160 Review

    රු 580K - 950K

  • Demak DTM 150 Review

    රු 220K - 360K

hero

ඔබේ මෝටර් රථ හෝ යතුරුපැදි දැන්වීම ikman හි මිනිත්තු 2 කින් පළ කරන්න!