Kia, Rollaway අවදානම මත Tellurides 430,000 ක් නැවත කැඳවයි

Nipuna Marasinghe
time
මිනිත්තු 2 කියවීම
feature image

වාහනයක් නිෂ්පාදනය කරලා, ඒක market එකට දාන්න කලින් test වර්ග රැසක් කරලා තමයි market එකට දාන්නේ. හැබැයි සමහර අවස්ථා වලදී එක පාරම නොහිතන ගැටළු වලට මුහුණ දෙන්න සමහර වාහන සමාගම් වලට සිදු වෙනවා. අද MotorGuide Weekly News තුළින් අපි ඔබට කියන්නේ Kia සමාගමට හදිසියේ මුහුණ දෙන්න වුණු ගැටළුවක් පිළිබඳවයි.

Kia විසින් Telluride SUV රථ 427,407ක් නැවත කැඳවීමට තීරණය කරලා තියෙනවා. එයට හේතුව විදිහට ඔවුන් සඳහන් කරන්නේ නවතා ඇති වාහන ඉවතට පෙරළීමට ඉඩ සලසන driveshaft system එකේ ගැටළුවක්. ජාතික මහාමාර්ග රථවාහන ආරක්ෂණ පරිපාලනය (NHTSA) වෙත ගොනු කර ඇති ලේඛනවලට අනුව, අර්ධ වශයෙන් පමණක් සම්බන්ධ විය හැකි වැරදි ලෙස එකලස් කරන ලද intermediate shaft සහ front right driveshaft සවි කිරීමට නැවත කැඳවීම අවශ්‍ය වෙනවා. මෙය, නිතර නිතර නැවත නැවත කරන විට, intermediate shaft splines වලට හානි සිදු විය හැකි අතර, වාහනය නවතා ඇති විට අනපේක්ෂිත චලනය වීමට ඉඩ තියෙනවා.

Warranty claims 10ක් ඇතුළුව මෙම ගැටලුව පිළිබඳ reports 16ක් වාර්තා වී තිබෙනවා. ඉන් අවස්ථා හයකදී වාහන නැවත කැඳවීමේ ගැටලුවට හේතුව spline damage හෝ wear consistent බවත් වාහන නිෂ්පාදකයා විසින් තහවුරු කර ඇති බව Kia පවසනවා.

ඉතින් මේ නැවත කැඳවීම 2020 සිට 2023 දක්වා සියලුම Tellurides වල පුළුල් ව්‍යාප්තියක් ආවරණය කරනවා. ඒ වගේම 2019 ජනවාරි 9 සිට 2023 ඔක්තෝබර් 19 දක්වා නිෂ්පාදනය කරන ලද 2024 මාදිලියේ Tellurides වාහන මේ සඳහා තෝරාගෙන තිබෙනවා. NHTSA වෙත ගොනු කරන ලද ලේඛන වල Kia හි ඇස්තමේන්තුව උපුටා දක්වන්නේ වාහන ආපසු කැඳවීම යටතේ ආවරණය වී ඇත්තේ සියයට 1 ක් පමණක් බවයි.

NHTSA safety report එක පවසන්නේ grinding noise එක සහ බලය නැතිවීම යන දෙකම අයිතිකරුවන්ට ගැටලුව හඳුනා ගැනීමට උපකාර වන බවයි.

NHTSA documents වල සඳහන් වන්නේ, 2023 ඔක්තෝම්බර් 20 වන දින සිට නිෂ්පාදනය කරන ලද 2024 Tellurides, නැවත කැඳවීමට ඇතුළත් කර නොමැති නිසා, ඒවා සම්පුර්ණයෙන්ම දෝෂ රහිත බව තහවුරු කර ගැනීම සඳහා සැපයුම්කරු විසින් "additional computer vision process" එකක් සමඟින් පරීක්ෂා කිරීමට සූදානම්ව සිටිනවා.

ඉතින් මේ තමයි හදිසියේම Kia සමාගමට මුහුණ දෙන්න සිදු වුණු ගැටළුව. මෙවැනි දෝෂ සහිත වාහන Kia අලෙවිකරුවෙකු වෙත ගෙන ඒමට උපදෙස් සහිත දැනුම්දීම් ලිපි අයිතිකරුවන්ට යවන බව තමයි සමාගම වැඩි දුරටත් සඳහන් කළේ.

සමාන පුවත්

  • Suzuki Alto K10 2015 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 4.6M - 5.3M

  • Toyota Aqua 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 7.5M - 8.5M

  • Suzuki Swift 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 8.3M - 9.5M

  • Suzuki Wagon R 2018 සමාලෝචනය

    රු 7.8M - 8.8M

  • Land Rover Defender 2020 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4

    රු 5M - 7.5M

  • Toyota Vitz 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 25M - 40M

  • Nissan Leaf 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback
  • Mitsubishi Montero 2015 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4
  • Honda Civic 2019 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 12M - 13.5M

  • Mitsubishi Lancer 2017 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 15M - 18M

  • Toyota Axio 2016 සමාලෝචනය

    රු 740K - 1.1M

  • Toyota Premio G Superior 2018 සමාලෝචනය

    රු 17.5M - 19.8M

  • Honda CD 125 Review

    රු 120K - 730K

  • Yamaha MT-15 Review

    රු 950K - 1.2M

  • Bajaj CT 100 Review

    රු 180K - 640K

  • Yamaha Saluto 125 Review

    රු 250K - 430K

  • Bajaj Platina 100 Review

    රු 200K - 600K

  • TVS Wego 110 Review

    රු 320K - 550K

  • Yamaha R15 Review

    රු 1.2M - 1.4M

  • Bajaj Pulsar 150 Review

    රු 200K - 700K

  • Yamaha Ray ZR 110 Review

    රු 480K - 600K

  • Suzuki Gixxer 150 Review

    රු 450K - 650K

  • Bajaj Pulsar NS 160 Review

    රු 580K - 950K

  • Demak DTM 150 Review

    රු 220K - 360K

hero

ඔබේ මෝටර් රථ හෝ යතුරුපැදි දැන්වීම ikman හි මිනිත්තු 2 කින් පළ කරන්න!