KTM: ඔස්ට්‍රියානු Thrill Seeker - එහි ආරම්භයේ කතාව

Nipuna Marasinghe
time
මිනිත්තු 3 කියවීම
feature image

KTM, එහි සුවිශේෂී තැඹිලි පැහැය සහ තරඟ සඳහා සූදානම් යතුරුපැදි නිෂ්පාදකයෙකු ලෙස ප්‍රසිද්ධියක් උසුලන අතර, එය ත්‍රාසය සොයන්නන්ගේ තේරීමක් ලෙස එහි තත්ත්වය තහවුරු කරන පොහොසත් ඉතිහාසයක් ඇත. කුඩා ඔස්ට්‍රියානු නගරයකින් ආරම්භ වූ KTM, off-road සහ street motorcycle නිෂ්පාදනයේ ගෝලීය බලවතෙකු බවට පත්ව ඇත. එහි නිර්මාතෘ සහ ස්ථානය අනුව Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen ලෙස හැඳින්වෙන KTM හි ආරම්භය සහ පරිණාමය පිළිබඳ විස්තරයක් මෙන්න.

මුල් අවධිය

KTM යතුරුපැදි නිෂ්පාදකයෙකු ලෙස නොව, ලෝහ වැඩ කිරීමේ සාප්පුවක් ලෙස ආරම්භ විය. 1934 දී ඉංජිනේරු හාන්ස් ට්‍රන්කෙන්පෝල්ස් විසින් ඔස්ට්‍රියාවේ Mattighofen හි ආරම්භ කරන ලද මෙම සමාගම මුලින් නම් කරන ලද්දේ Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen ලෙසයි. දෙවන ලෝක යුද්ධයෙන් පසුව, පශ්චාත්-යුද්ධ ඔස්ට්‍රියාවේ දැරිය හැකි ප්‍රවාහනය සඳහා වූ අවශ්‍යතාවය නිසා සමාගම යතුරුපැදි නිෂ්පාදනයට පිවිසියේය.

පළමු යතුරුපැදිය

යතුරුපැදි නිෂ්පාදනයට සංක්‍රමණය වීම 1951 දී ආරම්භ වූ අතර, හාන්ස් ට්‍රන්කෙන්පෝල්ස් KTM හි පළමු යතුරුපැදියේ මූලාකෘතියක් (prototype) තැනුවේය. එය R100 ලෙස නම් කරන ලද අතර, එහි 98 cc Rotax එන්ජිමක් තිබුණි. 1953 වන විට, වියානා මෝටර් රථ ප්‍රදර්ශනයේදී එහි මූලාකෘතියේ සාර්ථකත්වයත් සමඟ, KTM R125 Tourist දියත් කිරීමත් සමඟ සමාගම නිල වශයෙන් යතුරුපැදි මහා පරිමාණ නිෂ්පාදනය ආරම්භ කළේය.

වර්ධනය සහ ව්‍යාප්තිය

ගුණාත්මකභාවය සහ කාර්ය සාධනය සඳහා KTM හි කැපවීම ඉක්මනින්ම එයට ශක්තිමත් කීර්තියක් ලබා දුන්නේය. 1950 සහ 1960 ගණන්වල සමාගම මාර්ග සහ off-road රිය පැදවීම සඳහා සුදුසු මාදිලි සමඟින් සිය යතුරුපැදි පෙළගැස්ම පුළුල් කළේය. 1953 දී අර්නස්ට් ක්‍රොන්රයිෆ්, සමාගමේ ප්‍රධාන කොටස්කරුවෙකු බවට පත්වීමෙන් KTM හි තීරණාත්මක අවස්ථාව උදා විය. එය සමාගමේ නම Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen ලෙස නැවත නම් කිරීමට හේතු විය.

Off-road සහ Racing සාර්ථකත්වය කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීම

1970 ගණන්වලදී, KTM සිය අනාගතය නිර්වචනය කරන, off-road යතුරුපැදි කෙරෙහි පමණක් අවධානය යොමු කිරීමට උපායමාර්ගික තීරණයක් ගත්තේය. off-road යතුරුපැදි කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීම සහ පසුව motocross, enduro සහ Dakar Rally වැනි rally-raid තරඟවල සාර්ථකත්වය, අතිශය සහ ත්‍රාසජනක ක්‍රීඩා වලට සමාන සන්නාමයක් ලෙස KTM හි අනන්‍යතාවය ගොඩනැගීමට උපකාරී විය. ඔවුන්ගේ racing සාර්ථකත්වය, KTM හි නිෂ්පාදන පෙළට ඉහළ ක්‍රියාකාරී DNA එකක් කාවද්දමින්, ඔවුන්ගේ පාරිභෝගික මාදිලිවලට බෙහෙවින් බලපෑවේය.

නව්‍යකරණය සහ විවිධාංගීකරණය

1980 සහ 1990 ගණන්වලදී, KTM සිය නිෂ්පාදන අඛණ්ඩව නව්‍යකරණය කර විවිධාංගීකරණය කළේය. මෙම කාලය තුළ, KTM off-road යතුරුපැදිවල ප්‍රමුඛයෙකු ලෙස ස්ථාපිත වූවා පමණක් නොව, street motorcycles සඳහා ද සැලකිය යුතු දියුණුවක් ඇති කිරීමට පටන් ගත්තේය. විශේෂයෙන්ම 1990 ගණන්වල සමාගම ප්‍රතිව්‍යුහගත කිරීමට හේතු වූ මූල්‍ය ගැටලු ඇති විය. 1992 දී KTM පාපැදි, රේඩියේටර්, යතුරුපැදි සහ tooling නිෂ්පාදනය කෙරෙහි අවධානය යොමු කරමින් ස්වාධීන සමාගම් හතරකට බෙදා ඇති අතර, යතුරුපැදි අංශය KTM Sportmotorcycle GmbH ලෙස නම් කරන ලදී.

මෑත කාලීන සංවර්ධන

21 වන ශතවර්ෂයේදී, MotoGP ඇතුළු street motorcycle racing සඳහා සාර්ථක ව්‍යාපාර සමඟින්, KTM සිය ගෝලීය යතුරුපැදි වෙළඳපොලේ සිය පැවැත්ම අඛණ්ඩව පුළුල් කර ඇත. එය ඉන්දියාවේ Bajaj Auto සමඟ ඇති සබඳතාවය වැනි උපායමාර්ගික හවුල්කාරිත්වයන් ද ඇති කරගෙන ඇති අතර, එය වේගයෙන් වර්ධනය වන වෙළඳපොළ තුළ සන්නාමයේ පැවැත්ම තහවුරු කිරීමට සහ එහි නිෂ්පාදන හැකියාවන් පුළුල් කිරීමට උපකාරී වී ඇත.

කුඩා ඔස්ට්‍රියානු නගරයක එහි සාමාන්‍ය ආරම්භයේ සිට, ලොව පුරා racetracks සහ trails මත ගෞරවයට පාත්‍ර වූ නාමයක් බවට පත්වීම දක්වා KTM හි ගමන යතුරුපැදි නිෂ්පාදනයේ විශිෂ්ටත්වය සඳහා එහි කැපවීමට සාක්ෂියකි. KTM, "Ready to Race" ඉංජිනේරු විද්‍යාවේ පොරොන්දුවට අනුව, යතුරුපැදි පැදවීමේ ත්‍රාසය මූර්තිමත් කරන ඉහළ කාර්ය සාධන යන්ත්‍ර සමඟින් රියදුරන්ට සැපයීමට කැපවී සිටියි. අපිරිසිදු මාර්ග, කාන්තාර රැලිය හෝ නගර වීදි මත වුවද, KTM, ත්‍රාසය සහ වික්‍රමය සොයන ලෝලීන් සඳහා ආලෝකයක් ලෙස දිගටම පවතී.

සමාන පුවත්

  • වෙළඳපොළ ප්‍රවණතා

    Honda Goldwing: Ultimate Highway Cruiser

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • වෙළඳපොළ ප්‍රවණතා

    A Brief Introduction to Quad Bikes

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • වෙළඳපොළ ප්‍රවණතා

    Ducati ගැන හැමදේම දැනගන්න

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • වෙළඳපොළ ප්‍රවණතා

    කාර්ය සාධනය සහ පහසුවෙහි අවසාන එකමුතුව

    time
    මිනිත්තු 5 කියවීම
  • වෙළඳපොළ ප්‍රවණතා

    Café Racer: කෙටි ඉතිහාසයක් සහ දළ විශ්ලේෂණයක්

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • වෙළඳපොළ ප්‍රවණතා

    Trail සහ Adventure යතුරුපැදිවල Supermotard එදිරිව Big Wheel: වෙනස්කම් අවබෝධ කර ගැනීම

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • වෙළඳපොළ ප්‍රවණතා

    KTM: ඔස්ට්‍රියානු Thrill Seeker - එහි ආරම්භයේ කතාව

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • වෙළඳපොළ ප්‍රවණතා

    Royal Enfield - ඉන්දියානු Brit - එංගලන්තයේ සිට ඉන්දියාවට කතාවක්

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • Suzuki Alto K10 2015 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 4.6M - 5.3M

  • Toyota Aqua 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 7.5M - 8.5M

  • Suzuki Swift 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 8.3M - 9.5M

  • Suzuki Wagon R 2018 සමාලෝචනය

    රු 7.8M - 8.8M

  • Land Rover Defender 2020 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4

    රු 5M - 7.5M

  • Toyota Vitz 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 25M - 40M

  • Nissan Leaf 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback
  • Mitsubishi Montero 2015 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4
  • Honda Civic 2019 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 12M - 13.5M

  • Mitsubishi Lancer 2017 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 15M - 18M

  • Toyota Axio 2016 සමාලෝචනය

    රු 740K - 1.1M

  • Toyota Premio G Superior 2018 සමාලෝචනය

    රු 17.5M - 19.8M

  • Honda CD 125 Review

    රු 120K - 730K

  • Yamaha MT-15 Review

    රු 950K - 1.2M

  • Bajaj CT 100 Review

    රු 180K - 640K

  • Yamaha Saluto 125 Review

    රු 250K - 430K

  • Bajaj Platina 100 Review

    රු 200K - 600K

  • TVS Wego 110 Review

    රු 320K - 550K

  • Yamaha R15 Review

    රු 1.2M - 1.4M

  • Bajaj Pulsar 150 Review

    රු 200K - 700K

  • Yamaha Ray ZR 110 Review

    රු 480K - 600K

  • Suzuki Gixxer 150 Review

    රු 450K - 650K

  • Bajaj Pulsar NS 160 Review

    රු 580K - 950K

  • Demak DTM 150 Review

    රු 220K - 360K

hero

ඔබේ මෝටර් රථ හෝ යතුරුපැදි දැන්වීම ikman හි මිනිත්තු 2 කින් පළ කරන්න!