High Speed යන ඔබ මතක තබා ගත යුතු දේවල්

Nipuna Marasinghe
time
මිනිත්තු 3 කියවීම
feature image

ඔබ high speed යන්න කැමති කෙනෙක්ද? එහෙනම් අනිවාර්යයෙන්ම ආරක්ෂාව කියන දේ ඔබේ ගමන පුරාවටම තියෙන්න ඕනෙ. ඒ කියන්නෙ, ආවට ගියාට high speed යන්න බැහැ. මොකද ඒක ගොඩාක් අනතුරුදායකයි. ඒ නිසා high speed යන ඔබ අනිවාර්යයෙන්ම මතක තබා ගත යුතු දේවල් කිහිපයක් ගැන MotorGuide අපි අද කියන්න හිතුවා.

Stress වෙලාවට drive කරන්න එපා

Stress වී සිටින අවස්ථාවකදී හෝ තෙහෙට්ටු වී සිටින අවස්ථාවකදී high speed යන විට, අනතුරට පත් වීමේ chance එක වැඩි කරනවා. මේකට හේතුව තමයි, drive කරන විට, හමු වන දේවල් කෙරෙහි, සිදු වන දේවල් කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්න, stress එක ඔබට අවස්ථාවක් ලබා නොදීම. ඒ වගේම drinks ගැනීමෙන් පසුව drive කිරීමත් නොකළ යුතු දෙයක්.

වැස්සෙදී speed එක අඩු කරන්න

තදින් වහින වෙලාවකදි නම්, තෙත මාර්ගයේ ලේසියෙන්ම ටයර් ලිස්සා යාම සිදු වෙනවා. ඒ නිසා වාහනයේ ටයර් හොඳින් මාර්ගය සමඟ ස්පර්ශ වීමට හැකි වන පරිදි traction එකට focus එක දෙන්න. අනිත් දේ තමයි, කිසිම මොහොතකදි වැස්ස ඉක්මවා යන්න try කරන්න එපා.

නිසි ටයර් පීඩනයක් තියා ගන්න

High speed යන විට, ඒක ටයර් වලට තදින්ම දැනෙන නිසා, ටයර් වල නිවැරදි පීඩනය පවත්වා ගැනීම ගොඩක් වැදගත් වෙනවා. ඒ නිසා ටයර් වල හුළං ප්‍රමාණය නිසි ප්‍රමාණයෙන් තියෙන්න ඕනෙ. එවිට, ටයර් පිපිරීම වළක්වා ගන්න පුළුවන්.

නිවැරදි වාහනය තෝරා ගන්න

සෑම වාහනයක්ම high speed යන්න සුදුසු තත්වයේ නැහැ. ඉතින් ඒ වගේ වාහන වලින් high speed යන විට, එන්ජිම වැඩිපුර වැඩ කරන නිසා, engine failure එකක් ඇති වෙනවා වගේම වාහනයේ control එක අඩු වෙන්නත් පුළුවන්. ඒ නිසා high speed යන්න හිතන ඔබ, ඊට ගැළපෙන වාහනය තෝරා ගන්න ඕනෙ. වාහනය විතරක් නෙවෙයි, වාහනයේ ටයර් වර්ගය ගැනත් සැළකිලිමත් වෙන්න ඕනෙ. මොකද සෑම ටයරයක්ම high speed එකට ඔරොත්තු දෙන්නෙ නැහැ.

හරිම track එකද බලන්න

High speed යාමට, ඔබ නිවැරදි track එක තෝරා ගන්න ඕනෙ. කිසිම මොහොතක පොදු හෝ අධික ලෙස මිනිසුන් ගැවසෙන තැන් වල high speed යන්න එපා. අතහැර දැමූ හිස් මාර්ග පමණක් high speed යාමට තෝරා ගන්න. නැත්නම්, race track එකක් වුණත් ඔබට ඒ සඳහා යොදා ගන්න පුළුවන්.

නිවැරදිව තිරිංග යොදන්න

Normal speed එකෙන් drive කරන විට, brake කිරීමට වඩා high speed drive කරන විට, brake කිරීමට තරමක් සංකීර්ණයි. නිවැරදිව brake කිරීමට නම්, gear කිහිපයක් පහළට මාරු කරන්න ඕනෙ. Speed එක අඩු කිරීමට සහ ආරක්‍ෂිත gear මාරු කිරීමට, තිරිංග භාවිතා කරනවා. මේ විදියට තිරිංග යොදන්නේ, වාහනය තවත් වාහනයක් සමඟ ගැටීම වළක්වා ගැනීමටයි.

ඉදිරිය හොඳින් බලන්න

මාර්ගයේ ඉදිරිය සහ වටපිටාව හොඳින් පෙනෙන විදියට driving seat එක adjust කර ගන්න. මෙය high speed යන ඔබ සෑම විටම කළ යුතු දෙයක්. ඒ වගේම ඔබට යාමට අවශ්‍ය තැන ගැන නිතරම අවධානයෙන් ඉන්න. කිසිම මොහොතක flat නොවන මාර්ග වල යන්න try කරන්න එපා.

බාධා ඉවත් කරන්න

High speed යන විට, අමතක නොකර ඒ මොහොතේ phone එක use කිරීමෙන් වළකින්න. ඒ වගේම blinking lights, loud music සහ ආහාර ද්‍රව්‍ය වැනි ඔබට බාධා වන සියලුම දේ ඉවත් කරන්න.

ඉතින් මේ තමයි, ඔබ high speed යනවා නම්, යන්න ඕන හරිම විදිහ. මේ දේවල් try කළොත් ඔබට, වාහනේට වගේම ඔබේ මාර්ගයේ යන අනිත් වාහන වලටත් අනතුරක් නොකර high speed යන්න පුළුවන්. ඒ නිසා මේ කරුණු ගැන ඔබ අනිවාර්යයෙන්ම සැළකිලිමත් වෙන්න ඕනෙ.

සමාන පුවත්

  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    වාහනයක් Brake කරන විධි

    time
    මිනිත්තු 6 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    රිවර්ස් යන්නේ නැතුව මැනුවල් කාර් එකක් රිවර්ස් කරන්න ඉගෙන ගමු.

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    අපි මුලින්ම කාර් එකක් පදවන හැටි ඉගෙන ගනිමු.

    time
    මිනිත්තු 5 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    මංසන්ධි මත ඇති සළකුණු සහ ඒවායේ නීති මොනවද

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    දුම්රිය හරස් මාර්ග වල එන්ජිම නවතින්නන් ඇයි

    time
    මිනිත්තු 5 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    ජීවිතය බේරන child lock ගැන දැනගමු

    time
    මිනිත්තු 2 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    සෑම වගකිවයුතු රියදුරෙකුම දැන සිටිය යුතු Driving safety tips

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    Car එකේ වේගය වැඩි කරන්න පුළුවන් ලේසිම ක්‍රම

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    වාහනය drive කරනකොට නිදිමත එනවා නම් මේ දේවල් try කරන්න

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    අවුරුද්දට දුර ගමන් යන්න වාහනය සූදානම් කර ගමු

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • Suzuki Alto K10 2015 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 4.6M - 5.3M

  • Toyota Aqua 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 7.5M - 8.5M

  • Suzuki Swift 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 8.3M - 9.5M

  • Suzuki Wagon R 2018 සමාලෝචනය

    රු 7.8M - 8.8M

  • Land Rover Defender 2020 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4

    රු 5M - 7.5M

  • Toyota Vitz 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 25M - 40M

  • Nissan Leaf 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback
  • Mitsubishi Montero 2015 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4
  • Honda Civic 2019 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 12M - 13.5M

  • Mitsubishi Lancer 2017 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 15M - 18M

  • Toyota Axio 2016 සමාලෝචනය

    රු 740K - 1.1M

  • Toyota Premio G Superior 2018 සමාලෝචනය

    රු 17.5M - 19.8M

  • Honda CD 125 Review

    රු 120K - 730K

  • Yamaha MT-15 Review

    රු 950K - 1.2M

  • Bajaj CT 100 Review

    රු 180K - 640K

  • Yamaha Saluto 125 Review

    රු 250K - 430K

  • Bajaj Platina 100 Review

    රු 200K - 600K

  • TVS Wego 110 Review

    රු 320K - 550K

  • Yamaha R15 Review

    රු 1.2M - 1.4M

  • Bajaj Pulsar 150 Review

    රු 200K - 700K

  • Yamaha Ray ZR 110 Review

    රු 480K - 600K

  • Suzuki Gixxer 150 Review

    රු 450K - 650K

  • Bajaj Pulsar NS 160 Review

    රු 580K - 950K

  • Demak DTM 150 Review

    රු 220K - 360K

hero

ඔබේ මෝටර් රථ හෝ යතුරුපැදි දැන්වීම ikman හි මිනිත්තු 2 කින් පළ කරන්න!