Trail සහ Adventure යතුරුපැදිවල Supermotard එදිරිව Big Wheel: වෙනස්කම් අවබෝධ කර ගැනීම

Nipuna Marasinghe
time
මිනිත්තු 3 කියවීම
feature image

Trail සහ adventure යතුරුපැදි සම්බන්ධයෙන් ගත් කල, රෝද තෝරා ගැනීම රිය පැදවීමේ අත්දැකීමට, හැසිරවීමට සහ සමස්ත කාර්ය සාධනයට සැලකිය යුතු ලෙස බලපායි. ජනප්‍රිය සැකසුම් දෙකක් වන්නේ supermotard (හෝ supermoto) සහ big wheel වින්‍යාසයන්ය. ඒ සෑම එකක්ම වාසි ඇති අතර විවිධ රිය පැදවීමේ තත්වයන්ට සහ මෝස්තරවලට ගැලපේ. වෙනස්කම් අවබෝධ කර ගැනීමට සහ ඔබේ රිය පැදවීමේ අවශ්‍යතා සඳහා වඩා හොඳ කුමක්දැයි තීරණය කිරීමට ඔබට උපකාර කිරීම සඳහා සවිස්තරාත්මක සංසන්දනයක් මෙන්න.

Supermotard (Supermoto) සැකසුම

Supermotard යතුරුපැදි සාමාන්‍යයෙන් dirt bikes මත පදනම් වී ඇත. නමුත් ඒවා කුඩා, අඟල් 17 රෝද වලින් සමන්විත වන අතර, මාර්ග ටයර් වලින් සවි කර ඇත. ඒවා නිර්මාණය කර ඇත්තේ paved surfaces මත සහ නාගරික පරිසරයන්හිදී කැපී පෙනීමටය.

ප්‍රධාන ලක්ෂණ:

  • රෝද ප්‍රමාණය: කුඩා, අඟල් 17 රෝද.
  • ටයර්: asphalt මත ඝර්ෂණය සඳහා ප්‍රශස්ත කරන ලද slick හෝ semi-slick ටයර්.
  • Suspension: ජම්ප් සහ ආක්‍රමණශීලී වීදි ධාවනය හැසිරවීමට බොහෝ විට තද suspension එකක් ඇත.
  • තිරිංග: tarmac මත වඩා හොඳ නැවතුම් බලයක් සඳහා විශාල discs සහිත වැඩි දියුණු කළ තිරිංග පද්ධති.

වාසි:

  • නාගරික සහ වීදි කාර්ය සාධනය: කුඩා රෝද සහ මාර්ග ටයර් paved surfaces මත විශිෂ්ට ග්‍රහණයක් සහ හැසිරවීමක් සපයන අතර, supermotard යතුරුපැදි නගරයේ ධාවනය සඳහා සහ තියුණු හැරවුම් සහිත මාර්ගවලට සුදුසු වේ.
  • කඩිසර බව (Agility): Supermotard සැකසුම් ඉක්මන් සහ නිරවද්‍ය ලෙස හැසිරවීමක් ලබා දෙන අතර, ඒවා තද අවකාශයන්හි සහ අඩු වේගයන්හිදී ඉතා පහසුවෙන් හැසිරවිය හැකිය.
  • බහුවිධ හැකියාව (Versatility): ප්‍රධාන වශයෙන් මාර්ග භාවිතය සඳහා නිර්මාණය කර තිබුණද, dirt bike ලෙස එහි ආරම්භය හේතුවෙන් සැහැල්ලු off-road trails සහ dirt paths හැසිරවිය හැකිය.

වඩාත් සුදුසු වන්නේ:

  • ඔවුන්ගේ කාලයෙන් වැඩි කොටසක් paved roads මත ගත කරන නමුත්, ඉඳහිට සැහැල්ලු off-road trails වෙත යන රියදුරන් සඳහා.
  • නගරයේ රිය පැදවීම සහ weekend විනෝදය සඳහා, විනෝදජනක, කඩිසර යතුරුපැදියක් සොයන නාගරික ගමන් කරන්නන් සඳහා.

Big Wheel සැකසුම

Big wheel සැකසුම් සාම්ප්‍රදායික trail සහ adventure යතුරුපැදිවල බහුලව දක්නට ලැබේ. මෙම යතුරුපැදිවල ඉදිරිපසින් අඟල් 21 සහ පසුපසින් අඟල් 18 වැනි විශාල රෝද ඇති අතර, off-road ඝර්ෂණය සඳහා නිර්මාණය කර ඇති knobby ටයර් වලින් සමන්විත වේ.

ප්‍රධාන ලක්ෂණ:

  • රෝද ප්‍රමාණය: විශාල, සාමාන්‍යයෙන් අඟල් 21 ඉදිරිපස සහ අඟල් 18 පසුපස රෝද.
  • ටයර්: අපිරිසිදු, මඩ, වැලි සහ ගල් සහිත භූමිවල ඝර්ෂණය සඳහා නිර්මාණය කර ඇති knobby ටයර්.
  • Suspension: ගැටිති සහ අසමාන භූමි අවශෝෂණය කර ගැනීම සඳහා දිගු travel suspension එකක් ඇත.
  • තිරිංග: dual-sport හැකියාවන් සහිත ප්‍රමාණවත් තිරිංග පද්ධති, නමුත් supermotard තිරිංග තරම් ආක්‍රමණශීලී නොවේ.

වාසි:

  • Off-Road කාර්ය සාධනය: විශාල රෝද සහ knobby ටයර් අසමාන සහ ලිහිල් මතුපිට මත උසස් ඝර්ෂණය සහ ස්ථාවරත්වය සපයන අතර, ඒවා බරපතල off-road රිය පැදවීම සඳහා වඩාත් සුදුසු වේ.
  • ස්ථාවරත්වය: රළු මතුපිට මත ඉහළ වේගයකදී විශාල රෝද වඩා හොඳ ස්ථාවරත්වයක් ලබා දෙන අතර, පාලනය සහ ආරක්ෂාව වැඩි දියුණු කරයි.
  • පහසුව: දිගු travel suspension එක අසමාන සහ රළු මතුපිට මත වඩාත් සුමට ගමනක් සපයන අතර, දිගු off-road ගමන් වලදී රියදුරුගේ තෙහෙට්ටුව අඩු කරයි.

වඩාත් සුදුසු වන්නේ:

  • off-road trails, dirt roads සහ adventure riding සඳහා සැලකිය යුතු කාලයක් ගත කරන රියදුරන් සඳහා.
  • අසීරු භූමි ප්‍රදේශ හැසිරවීමට සහ දිගු ගමන් සඳහා බර භාණ්ඩ රැගෙන යාමට හැකියාව ඇති යතුරුපැදියක් අවශ්‍ය අයට.

Supermotard සහ Big Wheel සැකසුම අතර තෝරා ගැනීම ඔබේ රිය පැදවීමේ විලාසය සහ ඔබට නිතරම හමුවන තත්වයන් මත බොහෝ සෙයින් රඳා පවතී. ඔබ ඉඳහිට සැහැල්ලු trails වල ගමන් කරන නාගරික රියදුරෙක් නම්,

සමාන පුවත්

  • අමතර කොටස් සහ උපාංග

    Light modifications ගැන මේ දේවල් දැනගෙන ඉන්න

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • අමතර කොටස් සහ උපාංග

    Low fuel light එක ගැන කතා කරමු

    time
    මිනිත්තු 2 කියවීම
  • අමතර කොටස් සහ උපාංග

    Low fuel light එක ගැන කතා කරමු

    time
    මිනිත්තු 2 කියවීම
  • අමතර කොටස් සහ උපාංග

    වාහනයේ TCS ගැන දන්නවාද

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • අමතර කොටස් සහ උපාංග

    Light modifications ගැන මේ දේවල් දැනගෙන ඉන්න

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • Auto Parts & Accessories

    Ever had those moments where everything seems to get tangled up because it sounds the same? Well, in the automotive world, there's a pair of terms that often cause confusion, crankshaft and camshaft. Despite sounding quite similar, these two are crucial c

    time
    මිනිත්තු 1 කියවීම
  • අමතර කොටස් සහ උපාංග

    ක්‍රෑන්ක්ෂාෆ්ට්, කැම්ෂාෆ්ට් අවුල්ද? අපි බලමු

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • අමතර කොටස් සහ උපාංග

    බාහිර දහන එන්ජිම ගැන කතා කරමු.

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • අමතර කොටස් සහ උපාංග

    හදිස්සි අවස්ථාවන් වලදී මග පෙන්වන ABS එක ගැන දන්නවද?

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • අමතර කොටස් සහ උපාංග

    ඩීසල් එන්ජිමක කොටස්

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • Suzuki Alto K10 2015 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 4.6M - 5.3M

  • Toyota Aqua 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 7.5M - 8.5M

  • Suzuki Swift 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 8.3M - 9.5M

  • Suzuki Wagon R 2018 සමාලෝචනය

    රු 7.8M - 8.8M

  • Land Rover Defender 2020 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4

    රු 5M - 7.5M

  • Toyota Vitz 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 25M - 40M

  • Nissan Leaf 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback
  • Mitsubishi Montero 2015 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4
  • Honda Civic 2019 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 12M - 13.5M

  • Mitsubishi Lancer 2017 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 15M - 18M

  • Toyota Axio 2016 සමාලෝචනය

    රු 740K - 1.1M

  • Toyota Premio G Superior 2018 සමාලෝචනය

    රු 17.5M - 19.8M

  • Honda CD 125 Review

    රු 120K - 730K

  • Yamaha MT-15 Review

    රු 950K - 1.2M

  • Bajaj CT 100 Review

    රු 180K - 640K

  • Yamaha Saluto 125 Review

    රු 250K - 430K

  • Bajaj Platina 100 Review

    රු 200K - 600K

  • TVS Wego 110 Review

    රු 320K - 550K

  • Yamaha R15 Review

    රු 1.2M - 1.4M

  • Bajaj Pulsar 150 Review

    රු 200K - 700K

  • Yamaha Ray ZR 110 Review

    රු 480K - 600K

  • Suzuki Gixxer 150 Review

    රු 450K - 650K

  • Bajaj Pulsar NS 160 Review

    රු 580K - 950K

  • Demak DTM 150 Review

    රු 220K - 360K

hero

ඔබේ මෝටර් රථ හෝ යතුරුපැදි දැන්වීම ikman හි මිනිත්තු 2 කින් පළ කරන්න!