යතුරුපැදියක ඉන්ධන ටැංකිය පිරවීමෙන් ඇති වන වාසි සහ අවාසි

Nipuna Marasinghe
time
මිනිත්තු 3 කියවීම
feature image

යතුරුපැදියක ඉන්ධන ටැංකිය එහි සම්පූර්ණ ධාරිතාවයෙන් පිරවීම, යතුරුපැදි කරුවන් අතර බහුලව දක්නට ලැබෙන පුරුද්දකි. මෙය යතුරුපැදි කරුවෙකුගේ පුරුදු සහ අවශ්‍යතා මත විවිධ වාසි සහ අවාසි ලබා දෙන උපාය මාර්ගයකි. මේවා අවබෝධ කර ගැනීමෙන් ඔබේ ඉන්ධන කළමනාකරණය සහ සමස්ත ගමන සැලසුම් කිරීම පිළිබඳව දැනුවත් තීරණ ගැනීමට ඔබට උපකාර කළ හැකිය. ඔබේ යතුරුපැදියේ ඉන්ධන ටැංකිය ඉහළට පවත්වා ගැනීමේ ප්‍රධාන වාසි සහ අවාසි මෙන්න.

වාසි

දීර්ඝ ගමන් පරාසය (Extended Range)

වඩාත් පැහැදිලි ප්‍රතිලාභය වන්නේ වැඩි වූ ගමන් පරාසයයි. පිරවූ ටැංකියක් මඟින් නිරන්තරයෙන් ඉන්ධන පිරවුම්හල් සෙවීමට අවශ්‍යතාවයක් නොමැතිව දිගු ගමන් සඳහා ඉඩ සලසයි. මෙය සංචාරය කරන රියදුරන්ට හෝ ඉන්ධන පිරවුම්හල් දුලබ ප්‍රදේශවල ගමන් කරන අයට විශේෂයෙන් වාසිදායක වේ.

ඝනීභවනය අඩු වීම (Reduced Condensation)

ටැංකිය පිරී තැබීමෙන් ඉන්ධනවලට ඉහලින් ඇති වාතය අවම කර ගැනීමට උපකාරී වන අතර, එමගින් ටැංකිය තුළ ඝනීභවනය අඩු කළ හැකිය. ඉන්ධනවල ජලය තිබීමෙන් එන්ජින් ගැටලු ඇතිවිය හැකි නිසා මෙය වැදගත් වේ.

බර ස්ථාවරත්වය (Weight Stability)

සමහර යතුරුපැදි කරුවන් සඳහා, පිරවූ ටැංකියක් මඟින් යතුරුපැදියේ බර බෙදා හැරීමට සහ ස්ථාවරත්වයට උපකාර කළ හැකිය. විශේෂයෙන්ම පිරවූ ටැංකියක අමතර බර ඵලදායී ලෙස හැසිරවීමට නිර්මාණය කර ඇති විශාල යතුරුපැදිවල මෙය වැදගත් වේ.

පහසුව (Convenience)

සම්පූර්ණයෙන්ම ඉන්ධන පිරවීම බොහෝ යතුරුපැදි කරුවන්ට වඩාත් පහසු වේ. එයින් අදහස් වන්නේ ගමනක් අතරතුර නතර විය යුතු වාර ගණන අඩු වීමයි. එමගින් ගමනේ සතුටට බාධාවකින් තොරව ගමන් කිරීමට සහ දිගු ගමන් වලදී කාලය කළමනාකරණය කිරීම පහසු කරයි.

අවාසි

වැඩි වූ බර (Increased Weight)

පිරවූ ටැංකියක අවාසිය නම් වැඩි වූ බරයි. ඉන්ධන බරයි. පිරවූ ටැංකියක් ඔබේ යතුරුපැදියට සැලකිය යුතු බරක් එකතු කළ හැකි අතර, එය කුඩා හෝ සැහැල්ලු යතුරුපැදිවල හැසිරවීමට සහ ත්වරණයට බලපෑම් කළ හැකිය.

ඉන්ධන නාස්තිය (Fuel Waste)

නිතර යතුරුපැදි නොපදින අයට, ටැංකිය ඉහළට පිරවීමෙන් ඉන්ධන නාස්ති විය හැක. පෙට්‍රල්වල ආයු කාලයක් ඇති අතර, භාවිතයකින් තොරව එය ටැංකියේ දිගු කාලයක් තැබීමෙන් ඉන්ධනවල ගුණාත්මකභාවය පිරිහීමට ලක් විය හැක.

ඉන්ධන කාන්දුවීමේ හැකියාව (Potential for Spillage)

ටැංකිය අධික ලෙස පිරවීම, විශේෂයෙන් උණුසුම් කාලගුණය තුළ, ඉන්ධන ප්‍රසාරණය වීමට සහ කාන්දු වීමට හේතු විය හැක. මෙය ඉන්ධන නාස්ති කරනවා පමණක් නොව, පෙට්‍රල් අධික ලෙස දැවෙන සුළු ද්‍රවයක් වන නිසා ආරක්ෂාවටද අනතුරකි.

පිරිවැය බලපෑම් (Cost Implications)

ටැංකිය පිරවීම ඉන්ධන කාර්යක්ෂමතාව අනුව වැඩි පිරිවැයක් නොදැරුවත්, එය පොම්පයේදී ඉහළ ආරම්භක පිරිවැයක් අවශ්‍ය වේ. අඩු අයවැයක් සහිත රියදුරන්ට මෙය සලකා බැලිය යුතු කරුණක් විය හැකිය.

ඔබේ යතුරුපැදියේ ඉන්ධන ටැංකිය සම්පූර්ණයෙන්ම පිරවිය යුතුද යන්න තීරණය කිරීම, ඔබේ පෞද්ගලික රිය පැදවීමේ විලාසය සහ අවශ්‍යතා සමඟින්, මෙම වාසි සහ අවාසි සමතුලිත කිරීම මත රඳා පවතී. දිගු දුර ගමන් කරන රියදුරන්ට, පිරවූ ටැංකියක ප්‍රතිලාභ අවාසිවලට වඩා වැඩි ය. කෙසේ වෙතත්, සාමාන්‍ය රියදුරන්ට හෝ දෛනික කෙටි ගමන් සඳහා තම යතුරුපැදි භාවිතා කරන අයට, අවශ්‍ය පරිදි පමණක් ඉන්ධන පිරවීම වඩා ප්‍රායෝගික විය හැකිය. ඔබේ තේරීම කුමක් වුවත්, අතරමං වීම හෝ ඉන්ධන සම්බන්ධ එන්ජින් ගැටලුවලට මුහුණ දීම වළක්වා ගැනීමට ඔබේ ඉන්ධන ඥානවන්තව කළමනාකරණය කිරීමට සෑම විටම වග බලා ගන්න.

සමාන පුවත්

  • වාහන නඩත්තු කිරීමට උපදෙස්

    මේ දේවල් නොදැන වාහනයේ Service එක කරන්න එපා.

    time
    මිනිත්තු 7 කියවීම
  • වාහන නඩත්තු කිරීමට උපදෙස්

    මොනවද මේ EV බැටරියේ Deep Discharging කියන්නෙ

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • වාහන නඩත්තු කිරීමට උපදෙස්

    එන්ජින් ධාවනයේදී ඇතිවන මොකක්ද මේ LSPI?

    time
    මිනිත්තු 6 කියවීම
  • වාහන නඩත්තු කිරීමට උපදෙස්

    එන්ජින් Oil පද්ධතියක Bypass Valve යනු කුමක්ද?

    time
    මිනිත්තු 5 කියවීම
  • වාහන නඩත්තු කිරීමට උපදෙස්

    ඩීසල් එන්ජින් වල Engine Runaway වලක්වා ගමු.

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • වාහන නඩත්තු කිරීමට උපදෙස්

    එන්ජින් Oil වල API SP ප්‍රමිතිය

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • වාහන නඩත්තු කිරීමට උපදෙස්

    Auto Gear වාහනයකට නැතුවම බැරි ATF

    time
    මිනිත්තු 5 කියවීම
  • වාහන නඩත්තු කිරීමට උපදෙස්

    වාහන Body Paint වල මොනවද මේ 2k 3k

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • වාහන නඩත්තු කිරීමට උපදෙස්

    වාහනයක් ධාවනය කර ඇති දුර අනුව Engine Oil මාරු කළයුතු අවස්ථා

    time
    මිනිත්තු 5 කියවීම
  • වාහන නඩත්තු කිරීමට උපදෙස්

    Engine lubrication system කියන්නේ මොකක්ද

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • Suzuki Alto K10 2015 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 4.6M - 5.3M

  • Toyota Aqua 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 7.5M - 8.5M

  • Suzuki Swift 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 8.3M - 9.5M

  • Suzuki Wagon R 2018 සමාලෝචනය

    රු 7.8M - 8.8M

  • Land Rover Defender 2020 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4

    රු 5M - 7.5M

  • Toyota Vitz 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 25M - 40M

  • Nissan Leaf 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback
  • Mitsubishi Montero 2015 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4
  • Honda Civic 2019 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 12M - 13.5M

  • Mitsubishi Lancer 2017 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 15M - 18M

  • Toyota Axio 2016 සමාලෝචනය

    රු 740K - 1.1M

  • Toyota Premio G Superior 2018 සමාලෝචනය

    රු 17.5M - 19.8M

  • Honda CD 125 Review

    රු 120K - 730K

  • Yamaha MT-15 Review

    රු 950K - 1.2M

  • Bajaj CT 100 Review

    රු 180K - 640K

  • Yamaha Saluto 125 Review

    රු 250K - 430K

  • Bajaj Platina 100 Review

    රු 200K - 600K

  • TVS Wego 110 Review

    රු 320K - 550K

  • Yamaha R15 Review

    රු 1.2M - 1.4M

  • Bajaj Pulsar 150 Review

    රු 200K - 700K

  • Yamaha Ray ZR 110 Review

    රු 480K - 600K

  • Suzuki Gixxer 150 Review

    රු 450K - 650K

  • Bajaj Pulsar NS 160 Review

    රු 580K - 950K

  • Demak DTM 150 Review

    රු 220K - 360K

hero

ඔබේ මෝටර් රථ හෝ යතුරුපැදි දැන්වීම ikman හි මිනිත්තු 2 කින් පළ කරන්න!