Steering wheel එක නිවැරදිව පාලනය කරමු

Nipuna Marasinghe
time
මිනිත්තු 3 කියවීම
feature image

ඔබ දන්නවද? වාහනයක steering system එක සහ direction එක control කරන්න භාවිතා වෙන්නේ, steering wheel එක. මේක front wheels හරහා වාහනය control කරන්න linkage system එකකින් සමන්විත වෙනවා. Steering wheel එකේ ප්‍රධානම කාර්යය වෙන්නේ, driver ට අවශ්‍ය විදිහට වාහනය හැරවීම, directional stability එක වගේ දේවල්. ඉතින් මෙච්චර වැදගත්කමක් තියෙන steering wheel එක control කරන විදිහ ගැන දන්නවද? අනිවාර්යයෙන් ඔබ ඒ ගැන දැනගෙන ඉන්න ඕනේ. ඒ නිසා Motorguide තුළින් අපි අද ඔබට කියන්නේ, වාහනයේ steering wheel එක නිවැරදිව control කරන්නේ කොහොමද කියලා.

වාහනයක් පාරට දාන්නේ කොහොමද?

වාහනයක් පාරට දානකොට, දකුණු පැත්තේ side mirror එක හොඳින් check කරන්න. පාර clear එකට තියෙනවා නම්, signal දාලා ක්‍රමයෙන් වාහනය පාරට දාගන්න ඕනේ. පාරට ආවට පස්සේ, signal light off කරන්න.

Steering wheel එක control කරන්නේ කොහොමද?

පාරේ ඉදිරියට ගමන් කරනකොට steering wheel එක handle කරන්න යම් ක්‍රමවේදයක් තියෙනවා. නිතරම steering wheel එක පද්දමින් යන්නේ නැහැ. ඒ මොහොතේ පාරේ තියෙන ස්වභාවය අනුව තමයි සාමාන්‍යයෙන් steering wheel එක control කරන්නේ.

Speed එක අඩුවෙන් තියාගන්න

කෙළින්ම drive කරන්න ඕනේ නම්, steering wheel එක කෙළින් තියාගන්න. පුරුදු නැති කෙනෙක් නම්, steering wheel එක handle කරනකොට, සාමාන්‍ය speed එකක් තමයි පවත්වා ගන්න ඕනේ. මොකද වැඩි speed එකක් තියාගත්තොත්, ඉක්මනින් ක්‍රියා කරන්න වෙනවා. ඒ වගේම ඉදිරියෙන් යන වාහන වලට වඩා අඩු speed එකක් තියාගන්න ඕනේ. ඒකෙන් overtake කරන එක ඔබට පහසු වෙනවා. ඉදිරියෙන් යන වාහනය brake කරනවා නම්, අනිවාර්යයෙන්ම brake light පත්තු වෙනවා. එතකොට ඔබත් නිවැරදිව steering wheel එක control කරන්න ඕනේ.

Overtake කරන්නේ කොහොමද?

වාහනයක් overtake කරන්න කලින් හොඳ නිරීක්ෂණයක් ලබා ගන්න ඕනේ. ඒකට දකුණු පැත්තේ තියෙන side mirrors හොඳින් check කරන්න. ඊට පස්සේ, signal light on කරලා තමයි overtake කරන්න ඕනේ. Overtake කළාට පස්සේ, අවශ්‍ය lane එකට වාහනය ගන්නකොට signal light දාන්න. අදාළ lane එකට ආවට පස්සේ, signal light off කරන්න.

Speed එක අඩු වැඩි කරන්න

Steering wheel එක control කරනකොට අතට ලොකු weight එකක් ගන්න එපා. සැහැල්ලුවෙන් තමයි ඒක කරන්න ඕනේ. පාරේ ස්වභාවය අනුව steering wheel එක හරවනකොට ලොකු හැරවීමක් කරන්නෙත් නැහැ. මෙතනදි steering wheel එකේ ඒකාකාරී වේගයක් තමයි තියාගන්න ඕනේ. ඒ කියන්නේ speed එක අඩු කරනවා, වැඩි කරනවා. හැබැයි ඒ ක්‍රමය යොදා ගන්නේ, පාරේ traffic එකක් ඇති වුණු වෙලාවකදී විතරයි. ඉදිරි පාර clear නම්, traffic එකක් නැත්නම්, speed එක අඩු වැඩි කරන්න ඕනේ නැහැ.

මාර්ග සංඥා පිළිපදින්න

පදික මාරුවක් තියෙන තැන් වලදී නම් ඔබ වාහනය drive කරනකොට ගොඩක් සැළකිලිමත් වෙන්න. ප්‍රධාන පාරකදී drive කරනකොට, ලොකු ලොකු දේවල් නම් කරන්න යන්න එපා. විශේෂම දේ තමයි, පාරේ තියෙන මාර්ග සංඥා ගැන හොඳ අවබෝධයක් තියාගෙන ඒ දේවල් හරිම විදිහට පිළිපදින එක.

මේ විදිහට තමයි, වාහනයක steering wheel එක control කරන්න ඕනේ. මීට පස්සේ ඔබටත් පුළුවන්, කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැතුව වාහනය drive කරන්න. මොකද මේ Article එකෙන් steering wheel එක නිවැරදිව control කරන විදිහ ගැන ඔබට දැන ගන්න ලැබුණානෙ. ඉතින් අමතක නොකර steering wheel එක ගැන අපි අද කියපු දේවල් follow කරන්න.

සමාන පුවත්

  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    වාහනයක් Brake කරන විධි

    time
    මිනිත්තු 6 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    රිවර්ස් යන්නේ නැතුව මැනුවල් කාර් එකක් රිවර්ස් කරන්න ඉගෙන ගමු.

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    අපි මුලින්ම කාර් එකක් පදවන හැටි ඉගෙන ගනිමු.

    time
    මිනිත්තු 5 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    මංසන්ධි මත ඇති සළකුණු සහ ඒවායේ නීති මොනවද

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    දුම්රිය හරස් මාර්ග වල එන්ජිම නවතින්නන් ඇයි

    time
    මිනිත්තු 5 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    ජීවිතය බේරන child lock ගැන දැනගමු

    time
    මිනිත්තු 2 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    සෑම වගකිවයුතු රියදුරෙකුම දැන සිටිය යුතු Driving safety tips

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    Car එකේ වේගය වැඩි කරන්න පුළුවන් ලේසිම ක්‍රම

    time
    මිනිත්තු 3 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    වාහනය drive කරනකොට නිදිමත එනවා නම් මේ දේවල් try කරන්න

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • රිය පැදවීමේ උපදෙස්

    අවුරුද්දට දුර ගමන් යන්න වාහනය සූදානම් කර ගමු

    time
    මිනිත්තු 4 කියවීම
  • Suzuki Alto K10 2015 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 4.6M - 5.3M

  • Toyota Aqua 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 7.5M - 8.5M

  • Suzuki Swift 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 8.3M - 9.5M

  • Suzuki Wagon R 2018 සමාලෝචනය

    රු 7.8M - 8.8M

  • Land Rover Defender 2020 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4

    රු 5M - 7.5M

  • Toyota Vitz 2017 සමාලෝචනය

    Hatchback

    රු 25M - 40M

  • Nissan Leaf 2014 සමාලෝචනය

    Hatchback
  • Mitsubishi Montero 2015 සමාලෝචනය

    SUV & 4X4
  • Honda Civic 2019 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 12M - 13.5M

  • Mitsubishi Lancer 2017 සමාලෝචනය

    Saloon & Sedan

    රු 15M - 18M

  • Toyota Axio 2016 සමාලෝචනය

    රු 740K - 1.1M

  • Toyota Premio G Superior 2018 සමාලෝචනය

    රු 17.5M - 19.8M

  • Honda CD 125 Review

    රු 120K - 730K

  • Yamaha MT-15 Review

    රු 950K - 1.2M

  • Bajaj CT 100 Review

    රු 180K - 640K

  • Yamaha Saluto 125 Review

    රු 250K - 430K

  • Bajaj Platina 100 Review

    රු 200K - 600K

  • TVS Wego 110 Review

    රු 320K - 550K

  • Yamaha R15 Review

    රු 1.2M - 1.4M

  • Bajaj Pulsar 150 Review

    රු 200K - 700K

  • Yamaha Ray ZR 110 Review

    රු 480K - 600K

  • Suzuki Gixxer 150 Review

    රු 450K - 650K

  • Bajaj Pulsar NS 160 Review

    රු 580K - 950K

  • Demak DTM 150 Review

    රු 220K - 360K

hero

ඔබේ මෝටර් රථ හෝ යතුරුපැදි දැන්වීම ikman හි මිනිත්තු 2 කින් පළ කරන්න!